TECHNISCHE ONDERSTEUNING

De technische ondersteuning van Hoover biedt een efficiënt, uitgebreid netwerk van meer dan 300 erkende servicecentra die verspreid zijn over het hele land, om gegarandeerd hoogwaardige interventies uit te laten voeren door zeer gekwalificeerd personeel.

 

CONTACT

Hoover heeft een Klantenservice die ondersteuning biedt bij storingen of als u vragen hebt over het onderhoud van het apparaat.

Bel voor technische ondersteuning het nummer voor een deel van België:

+32 (2) 752.94.10

De maximumkosten voor gesprekken van een vaste telefoon bedragen 14,50 eurocent per minuut, inclusief btw. De kosten voor gesprekken van mobiele telefoons zijn afhankelijk van uw provider.

Zorg ervoor dat je het serienummer met 16 cijfers dat op het product staat en de aankoopdatum bij de hand hebt voordat je belt.

Waar vind je het serienummer

Hebt u technische ondersteuning nodig voor het gebruik of onderhoud van uw Vaatwassers, Wasmachines, Droogkasten, ...? Neem per telefoon of online contact op met onze technische ondersteuningsdienst en wij bieden u de hulp die u nodig hebt.

Bij problemen met uw stofzuiger, neem direct contact op met onze hersteldienst e-care

CONTACT
Bel numme +32 (2) 752.94.10

Gebruikershandleiding

Download de gebruikershandleidingen van onze producten direct als pdf-document van de website: selecteer de productfamilie, de naam of de code van het apparaat. Als de gebruikershandleiding niet beschikbaar is, stuur ons dan een verzoek door het specifieke formulier in te vullen.

ZOEKEN

GARANTIE

De producten van Hoover hebben een garantie van twee jaar voor conformiteitsfouten.  Om het risico op onverwachte uitgaven te beperken, kan deze garantie verlengd worden tot maximaal vijf jaar.

Lees de garantievoorwaarden